ترکیب تیم ملی تکواندو زنان کشورمان معین شد

به گزارش عینک ارومیه، با اعلام مهرو کمرانی، سرمربی تیم ملی تکواندو زنان کشورمان، ترکیب این تیم برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی 2018 آسیا معین شد.

ترکیب تیم ملی تکواندو زنان کشورمان معین شد

به گزارش عینک ارومیه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 از پنجم خرداد ماه به مدت دو روز و به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار می گردد.

بر همین اساس و با اعلام مهرو کمرانی، سرمربی این تیم، ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 73- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 73+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی زنان کشورمان را تشکیل می دهند.

هم چنین کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا - ازبکستان پیروز به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت خواهند کرد.

در رقابت های قهرمانی آسیا تکواندوکارانی که خارج از تیم اصلی بر روی شیاپ چانگ می فرایند امتیازشان تنها به خودشان تعلق می گیرد و در رده بندی تیمی محاسبه نخواهند شد.

راهنمایی این تیم بر عهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی، مهناز حسین زاده و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است.

به گزارش عینک ارومیه، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از پنجم خرداد ماه به مدت دو روز و به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ترکیب تیم ملی تکواندو زنان کشورمان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم ملی تکواندو زنان کشورمان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید