برف و سرما در راه تهران؛ شرایط هوای مرکز در 2 روز آینده ، کوهنوردان با تجهیزات کامل به ارتفاعات صعود نمایند

به گزارش عینک ارومیه، سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن بیان اینکه در ارتفاعات تهران کاهش محسوس دما، وزش باد شدید و بارش برف و باران پیش بینی می گردد، گفت: کوهنوردان با تجهیزات کامل به ارتفاعات صعود نمایند.

برف و سرما در راه تهران؛ شرایط هوای مرکز در 2 روز آینده ، کوهنوردان با تجهیزات کامل به ارتفاعات صعود نمایند

به گزارش عینک ارومیه، مازیار غلامی سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران درباره شرایط جوی کوه ها و ارتفاعات استان تهران اظهار کرد: برای امروز (11 آبان) از صبح تا ظهر تداوم کاهش دمای محسوس هوا و هوای نیمه ابری پیش بینی و از شب شرایط برای بارش برف وباران فراهم می گردد که این بارندگی ها در بالادست به صورت برف و در پایین دست به صورت باران هستند.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با تاکید بر اینکه این شرایط جوی موجود در ارتفاعات، طی روز پنجشنبه (12 آبان) نیز در تمامی ارتفاعات و قلل شمالی استان تهران همانند پلنگ چال، توچال، دارآباد، کلکچال و ورجین و... مورد انتظار است، اظهار کرد: روز آدینه (13 آبان) در ارتفاعات تهران جوی آرام حاکم است.

غلامی در خاتمه به کوهنوردان توصیه کرد: افرادی که در این روزها برای کوهنوردی به ارتفاعات می روند، حتما با توجه به شرایط بارندگی و وزش باد شدید تجهیزات کامل و مناسب همراه داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "برف و سرما در راه تهران؛ شرایط هوای مرکز در 2 روز آینده ، کوهنوردان با تجهیزات کامل به ارتفاعات صعود نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و سرما در راه تهران؛ شرایط هوای مرکز در 2 روز آینده ، کوهنوردان با تجهیزات کامل به ارتفاعات صعود نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید