بازخوانی زیباترین سروده هستی در رادیو تهران

به گزارش عینک ارومیه ، به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، اثر جذاب و خواندنی شهید دکتر مصطفی چمران به مناسبت میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر، به مدت یک هفته و در شش قسمت 20 دقیقه ای در برنامه کتاب شب رادیو تهران بازخوانی می گردد.

بازخوانی زیباترین سروده هستی در رادیو تهران

محمدباقر رضایی، سردبیر برنامه، درباره انتخاب و چگونگی تنظیم رادیویی این کتاب برای خوانش در برنامه کتاب شب شرح داد: کتاب زیباترین سروده هستی، شامل زمزمه های عارفانه و عاشقانه شهید دکتر چمران درباره امام علی علیه السلام است که با نثری بسیار زیبا و دیدگاهی نو و جذاب به قلم در آمده و شروع آن به این صورت است:

من مصطفی چمران، به خود اجازه نمی دهم که برای شناخت علی علیه السلام، کلمه ای بر زبان برانم.

اجازه نمی دهم که با قدرت عقل، شخصیت او و زندگیِ پُر ماجرایش را تجزیه و تحلیل کنم.

شناخت علی فقط به قدرت عشق میسّر است.

فقط عشق اجازه دارد به حریم علی علیه السلام نزدیک گردد.

من هم فقط به حرمت عشق جرات می کنم به علی نزدیک شوم...

کتاب زیباترین سروده هستی را دفتر نشر فرهنگ اسلامی با همکاری بنیاد شهید چمران منتشر نموده است.

مستمعین رادیو می توانند تنظیم رادیویی این کتاب را همراه با اشعاری از شاعران معاصر درباره حضرت علی (ع)، در شش قسمت از امشب (شنبه دوم تا پنجشنبه هفتم اسفند) ساعت 23 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوند.

زرین کشاورز تهیه نماینده، بهروز رضوی راوی، محسن فراهانی صدابردار و گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، عوامل فراوری این برنامه اند.

مخاطبان در سرتاسر جهان می توانند به وسیله وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

در محدوده استان تهران به وسیله موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز و ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز مخاطب ما باشید. همچنین مستمعین از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را به وسیله گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بازخوانی زیباترین سروده هستی در رادیو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازخوانی زیباترین سروده هستی در رادیو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید