اعمال محدودیت تردد در خیابان های منتهی به متروپل آبادان

به گزارش عینک ارومیه، معاون فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند از اعمال محدودیت تردد در خیابان های منتهی به متروپل به علت تخریب بقایای این سازه اطلاع داد.

اعمال محدودیت تردد در خیابان های منتهی به متروپل آبادان

پژمان فرجی معاون فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند گفت: در نشست شورای تامین در منطقه آزاد اروند تصمیم گرفته شد از امشب تا 10 روز آینده محدودیت تردد در خیابان امیر کبیر آبادان به صورت جدی اعمال گردد.

او تاکید نمود از کسبه ای که در حوالی این منطقه هستند و نامه تخلیه نیز به آنها ابلاغ شد تا سلامتی شهروندان به خطر نیافتد و هرچه سریع تر عملیات تخریب متروپل به انتها برسد.

این مسئول گفت : جلسه ای با مسئولان قرارگاه خاتم در محل پروژه برگزار گردید و طبق برآوردی که انجام شد در صورت فرام شدن شرایط لازم تا 10 روز آینده قسمت به جای مانده ساختمان متروپل تخریب خواهد شد اما مسائل پیرامونی کارگاه وجود دارد که برای برطرف آن احتیاج به همکاری کسبه و اهالی اطراف ساختمان دارد.

از شروع پروژه تخریب متروپل تا کنون 2 بار هنگام انجام عملیات تخریب ، بخشی از این سازه ریزش نموده است.

برج 2 قلوی متروپل آبادان دوم خرداد سال جاری به علت رعایت نشدن نکات ایمنی ساخت و ساز دچارریزش شد و با کشته شدن 43 شهروند و مصدومیت 38 نفر روند آوار برداری بیش از 15 روز به طول انجامید.

عینک ارومیه آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعمال محدودیت تردد در خیابان های منتهی به متروپل آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت تردد در خیابان های منتهی به متروپل آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید