شروع اردوی آماده سازی المپین ها در مشهد بعد از انعقاد قرارداد

به گزارش عینک ارومیه، کیکاوس سعیدی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به سفر هفته گذشته نمایندگان این کمیته به مشهد که به منظور بازدید از استادیوم آستان قدس رضوی (موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی) انجام شد، گفت: این بازدید در راستای گزارشی که مدیریت این استادیوم دو هفته پیش در هیات اجرایی ارائه و موضوع همکاری برای میزبانی از اردوی المپین ها را مطرح نمود، انجام شد.

شروع اردوی آماده سازی المپین ها در مشهد بعد از انعقاد قرارداد

وی ادامه داد: نتیجه بازدیدی که از استادیوم آستان قدس رضوی داشتیم کاملاً مثبت بود. این استادیوم در کنار فضاهای اقامتی و رفاهی از امکانات و تجهیزات به روزی برخوردار است طوری که می تواند خدمات لازم را به ورزشکارانی که برای المپیک آماده می شوند، ارائه دهد. به همین دلیل همکاری دو جانبه در این زمینه تقریباً نهایی است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد: گزارش بازدیدی که همراه با علی رغبتی (نماینده وزارت ورزش)، پیمان فخری (رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی) و محسن رضوانی و عبدی افتخاری (دو عضو هیات اجرایی) از استادیوم آستان قدس رضوی داشتیم در نشست هفته آینده هیات اجرایی ارائه می گردد تا تصویب نهایی گردد.

به گفته سعیدی، همکاری کمیته ملی المپیک و استادیوم آستان قدس رضوی بعد از انعقاد قرارداد رسمی شروع می گردد.

وی تاکید نمود: تنها فدراسیون هایی که سهمیه المپیک در اختیار دارند یا آن را کسب خواهند کرد، می توانند از امکانات استادیوم آستان قدس رضوی برای پیگیری تمرینات و اردوهای شان بهره ببرند. هزینه تمام این اردوها با کمیته ملی المپیک خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع اردوی آماده سازی المپین ها در مشهد بعد از انعقاد قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی آماده سازی المپین ها در مشهد بعد از انعقاد قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید